måndag 19 april 2010

Mingel hos Landshövdingen


I fredags var jag på ett bra möte på Regionförbundet för att sondera terrängen vad gäller EU-bidrag etc. Gisses - djungeln verkar ännu snårigare än jag trodde!
Men jag fick många bra tips, bl.a verkar det som att Uppsala kommun står närmast på listan!

Avslutade fredagseftermiddagen med ett trevligt installationsmingel hos vår nye landshövding Peter Egardt med hustru Lena i deras vackra representationsvåning i Uppsala slott. De verakr mycket rara, och jag tror det kommer att bli ett bra samarbete med dem i framtiden! Fick bl.a en liten pratstund med Anders Wall, som lovade att jag kunde höra av mig till honom angående Vasaborgen! Så nu ska jag posta BIZ&ART samt prospektet till honom.

Jag hade gått ihop med Ilan Dahan, som driver Ilalina fest & konferens i Slottet, om en present, en upplevelsebox innehållande teaterbiljetter från Uppsala Stadsteater, praliner från Annelie K samt en CD med senaste numret av BIZ&ART i fint omslag!

Många kommenterade också mitt inspel i Uppsalatidningen och förslag på den nya positioneringen och payoffen "LINNÉSTADEN UPPSALA - HÄR BLOMSTRAR DET!"

Jag har själv blivit inspirerad av den tanken, känns så himla härligt att verka i en stad där allt blomstrar, eller hur?

Foto: Göran H Fredriksson, SFV

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar